FAQs

Často kladené dotazy

Jakou mají kapacitu emailové schránky?
Každá emailová schránka má kapacitu 500 Mb. Emailové schránky je možné navýšit i na neomezenou velikost.
Mohu si objednat neomezenou velikost emailových schránek?
Ano, neomezenou velikost emailových schránek poskytujeme. Ceny pro neomezené schránky jsou závislé na použitém tarifu - každý má jiný počet emailových schránek.

Neomezené schránky začínají na ceně 590 Kč / rok / doména. Pro bližší informace kontaktujte prosím obchodníka, případně přímo nás na emailu info@grandhosting.cz
Jak si mohu nastavit emailovou schránku do poštovního klienta (Outlook, Thunderbird)
Při vytváření nového účtu budete potřebovat následující údaje.

Login: celý název emailu tj. například podpora@grandhosting.cz
Heslo: heslo, které jste obdrželi

Příchozí server: mail.gigaserver.cz
Odchozí server: mail.gigaserver.cz

Porty POP3 IMAP SMTP
Nezabezpečené 110 143 25
Zabezpečené (SSL) 995 993 465
Změna hesla, přesměrování a automatická odpověd u email. schránky
Pro změnu hesla se přihlaste daným účtem na adrese webmail.grandhost.cz dále pak klikněte na ikonku vpravo nahoře a následně na "Možnosti". Pod záložkou "Účty" a kartou "Můj účet" si můžete nastavit nové heslo.

Přesměrování emailu můžete taktéž provést v okně "Možnosti" následně pak záložka "Pošta" a karta "Přesměrování" V okně "Možnosti" si můžete mimo jiné nastavit například automatickou odpověď (když jste na dovolené), automatické filtrování emailů či vložení podpisu do emailu.
Jsou data na webhostingu zálohována?
Ano, všechna data jsou na webhostingu zálohovaná. Databázi zálohujeme každý den a ftp jednou za týden vždy v neděli. Zálohy jsou dostupné maximálně 14 dnů.
Potřebuji SSL certifikát, jak ho získám?
Kontaktujte nás na emailu podpora@grandhosting.cz
My vám certifikát nainstalujeme. Cena za instalaci certifikátu je 790 Kč.
Jak mohu ukončit webhosting nebo doménu?
Pokud již webhosting nebo doménu nadále nechcete prodlužovat, stačí o tomto poslat informaci na email podpora@grandhosting.cz - zpráva musí být zaslána z mailové adresy se kterou s námi standardně komunikujete.
Zapomněl jsem zaplatit fakturu a nyní se mi stránky nezobrazují. Co mám dělat?
Stránky systém již pravděpodobně odstranil, ale nezoufejte. Provádíme vždy zálohy a tak je možné web opět obnovit. Bohužel obnova ze zálohy je zpoplatněna částkou 1000 Kč.

Proto aby k následující situaci nedošlo, zasíláme měsíc před expirací služeb fakturu. Zákazník má tedy dostatek času na její úhradu. Dále aby nezapomněl na úhradu mu vždy zasíláme upozornění každé 3 dny po splatnosti faktury.